Friday 4 September 2015

origami - sukulente



Najčešće me ljudi pitaju da li mi je dosadno u Japanu, posebno što ne odlazim na posao.
Pa ja i ovako nemam dovoljno vremena za sve zanimljivosti, hobije, skitanja...

Uz obilje craft materijala na raspolaganju, ideje samo naviru! Zabavila sam se baštom šarenih čuvarkuća za gostinjsku sobicu. Ovaj prozor okrenut je ka unutrašnjem dvoruštvu zgrade, pa mi se činilo da malo boja dobro dođe.



Ove nezahtevne biljčice u Japanu pronalazim u veoma neobičnim bojama i oblicima. Jedine mogu da podnesu naš nemar i česte boravke van kuće, pa su polako zauzele glavno mesto na terasi i u stanu.
A papirne su posebno zahvalne za ''održavanje'' :)











Kad su se već ovako lepo namnožile, iskoristila sam ih i za letnju verziju dekoracije dnevne sobe. Sjajno se slažu uz zvuk cikada.