Thursday 15 December 2016

povratnik



Nakon malo više od dve godine 1.11. 2016. vratili smo se iz Japana. Za stalno.
Sebe umirim istim rečima kojima sam se hrabrila kada sam sletela u Tokyo -Uvek ćeš moći da se vratiš.

U Japanu sam se tako lako i brzo osetila kao kod kuće. Sva iskustva, nikad obični dani, prilagođavanje, uzbudljiva svakodnevica, planovi...toliko radosti, lepote, novina ispunili su i pokrenuli, osnažili moje biće u svim slojevima. Čak i pored teških perioda, dramatičnih dolazaka u Srbiju, slika o Japanu ostaje toliko blistava i nezaboravna, kao vatromet u letnjoj noći Tokya.

Volela sam sebe u Japanu. Sve ono što sam mogla, sve što sam postala. Slobodu i radost otkrivanja, upoznavanja i drugih i sebe i svog tog dalekog, živopisnog japanskog načina.
Uvek se mogu vratiti..

Sada u pokušaju da se naviknem na svoj novi stari život, nešto nedostaje.
Uvek se mogu vratiti kući. Samo, posle boravka u Japanu, to više nije ista osoba koja otišla.